Těhotná a tlustá, po porodu tlustá, kdy konečně zhubnu?

Bohužel patřím mezi tu část populace, která je celoživotně v zajetí nejrůznějších dietních plánů, rozhodnutí, předsevzetí (zvláště těch novoročních) a následných porušení a výčitek. Je to tak co si pamatuji a je to stále dokola. Mám pocit, že bych o samotném hubnutí mohla psát hotové elaboráty, vyzkoušela jsem mnoho různých diet a doporučení. Strávila jsem hodiny cvičením, hladověním, chroupala jsem nejrůznější suchary, vytvářela odtučněné varianty svých oblíbených jídel.A nejvíc času jsem snad strávila nad sněním. Sním o krásné vysportované postavě, plochém bříšku, štíhlých pažích, dlouhých nohách. Občas se přistihnu, že jsem tak zblblá, že místo jídla na talíři vidím jen číslo v kilojoulech. 

Jo abych byla k sobě byla upřímná, tak vím, že to není zase tak strašně strašné. Stále se vejdu do velikosti čtyřicet, v letadle mi stačí jedno sedadlo a to břicho, které mě nejvíc trápí se dá vždycky nějak zakamuflovat. Ale přece! A právě to břicho se v těhotenství mělo stát mou chloubou! Ach jo. Ale co naplat, jak už to v životě bývá, akorát, když se mi povedlo konečně docela zhubnout, otěhotněla jsem. A nejen, že mi rostlo všechno a břicho stále nepůsobilo těhotně, jen ještě více otekle, přidal se ještě další strašák v podobě strií. Znám spoustu případů, kdy těhotenství doslova zlikvidovalo krásné ploché bříško striemi natolik, že bylo zralé na plastiku. A tak jsem mazala a mazala poctivě každé ráno a večer, masírovala krouživými pohyby a vůbec podnikala veškeré možné kroky k záchraně své kůže. 

Aspoň v tomto případě ke mně byla příroda milosrdná a břicho uchránila. Na bříšku nemám jedinou strii a to jsem měla břicho docela pěkné (také v něm rostlo nejkrásnější dítě pod sluncem). Jen jsem podcenila mazání prsou a během náhlého zvětšení prsních žláz během kojení se malé strie objevily. U dalšího těhotenství již budu zkušenější a nepodcením péči i po porodu. A rozhodně vyzkouším nový krém proti striím od Bepanthenu, protože přišel s naprosto revolučním složením zajišťující ještě vyšší účinnost. Já jsem jej použila na již vytvořené strie a díky němu se lépe zahojily a jejich viditelnost se dost snížila. 

Teď je přede mnou další předsevzetí. To břicho musí dolů. Díky mazání není má kůže narušená jizvami a tak už nic nebrání k mému vysněnému plochému bříšku:-). 
Těsně před otěhotněním, štíhlá:-)

A teď...vedle jedné s plochým bříškem:-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi