Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

Celý minulý týden jsem se zaměřila na hledání nejúčinnějších mastí, gelů, pudrů a jiných přípravků na naše neštovice. Hledala jsem na mamawebech a poctivě pročítala všechny diskuse na dané téma. Neštovice se mají mazat, za nás to bylo většinou tekutým pudrem, ale dnes existuje celá řada dalších přípravků a matky i odborníci se často v názorech na ten nejlepší liší. A tak se moje malá Emi stala pokusným králíkem. Pokyny od paní doktorky byly jednoduché - natírejte buď genciánkou, nebo tekutým pudrem. Po tekutém pudru jsou větší stroupky. A tak jsem z počátku zvolila genciánku. Měli jsme doma vše modré, Emi má nový stříbřitý přeliv alá důchodkyně a pupínky vypadaly dobře. Mohly dýchat a svědění první dva dny nás netrápilo. Pro jistotu jsem podávala preventivně fenistilové kapičky. Třetí den se výsev pupínků zastavil a začaly se na prvních neštovicích tvořit stroupky. A přišlo také svědění - zvláště v noci. Na internetu jsem se v jedné diskusi dozvěděla o gelu na neštovice - Vira soothe. A fakt pomáhal! Okamžitá úleva od svědění a pupínky se začaly zázračně vytrácet. A ještě jedna velká výhoda, byl průhledný a tudíž nikde žádné fleky. Následující dva dny jsem třikrát denně mazala tímto gelem, na noc jsem dala čtvrtku ditiadenu a bylo po svědění. Osmý den neštovic jsem již nemazala ničím, všechny pupínky byly krásně zaschlé, pár stroupků už odpadlo a některé, ty menší se samy vytratily. Přišel čas na první koupel. Ráno jsem se na Emi nemohla vynadívat, jak je krásně čisťounká. Každou jizvičku po stroupku jsem poctivě namazala Bepanthenem plus, který pomáhá hojit a desinfikuje. Kůži po koupeli jsem natřela Bepanthenem care mast, který zase příjemně promastil a nedráždil pokožku. Desátý den jsem Emi prohlásila za téměř zdravou. Pupínky jsou pryč, zbývají nám dva větší stroupky a jinak krásně hladká a čistá pokožka. Vyvázli jsme z toho dobře a tak se ani nemusím bát případného pobytu na slunci a případných flíčků. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi