Divná předtucha

Začalo to přiblblým filmem s odpovídajícím názvem, Jestli neporodím, tak se z toho zblázním. Čistě náhodou jsem přesvědčila manžela ke společnému sledování TV a ještě větší náhodou on vydržel až do konce. A tehdy, někdy kolem desáté večer, to na mě přišlo. Jak jsem viděla všechny ty těhulky, rozhodla jsem se, že chci taky! No a znáte chlapy, ty jsou v těchto ohledech zpravidla pro každou špatnost.
No a pak jsem začala mít divné tušení. Něco je jinak, cítím to! Nemám vůbec hlad a co je u mě obzvlášť divné, dokonce ani chuť. Žádná čokoláda? Nemůžu spát, přitom bych normálně prospala dny. Mám záchvaty zlounství, jsem vzteklá a pláču kvůli všemu. Dokonce pláču kvůli tomu, že už zase pláču a v noci pláču, že jsem zlá a nikdo mě nebude mít už nikdy rád. Kupuji si test, nějaký stoprocentně spolehlivý, který to prý ukáže již čtyři dny po početí. Samozřejmě negativní. Cítím úlevu. Ještě je přeci čas, ještě jsme ani pořádně nezačali a já ještě nemůžu být těhotná. V dnešní době se těhotní minimálně rok. Pro jistotu si následující den dělám ještě dva testy. Opět negativní. Jak mě vůbec mohlo napadnout, že by to vyšlo hned na poprvé a ještě na jeden jediný pokus? Uvědomím si, že je to třeba pojistit. Jednou je málo a tak vymýšlím noční strategie plné vášně a erotiky. Usínám spokojená, že tentokrát se ve mě jistě už zahnizďuje nový život. Ráno se probouzím s rozporuplnými pocity...lepší by bylo, kdyby to ještě nevyšlo. Jedeme přeci na dovolenou a nemusím ji tam prozvracet. 
Ani nevím proč, kupuji o týden později další test. Zírám na něj několik minut. Už je dávno po limitu a vím, že bych ho měla vyhodit. Ale nedá mi to, ještě se na něj raději mrknu. A vidím ji! Slaboulinkou, tenoulinkou čárečku. Já to věděla. Jsem v tom! Co teď? Mám mít radost? Nebo radši ne. Je to pravda? Nešálí mě zrak? A co na té dovolené - ježiš, mě bude ale špatně. Proč jsem si koupila jen jeden test. Letím na kole do lékárny a kupuji hned tři další. Na všech se postupně ukazuje slaboulinká čárka. No tak je to asi jasné. Jsem těhotná. Ale pššš...ať se to nezakřikne. Je to ještě velmi křehké:-). 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi