Léto skoro končí, ale dovolená je před námi!

Tropické noci už nejspíš definitivně skončily, začíná se polehoučku ochlazovat a léto pomalu končí. Ach jo. Ale naštěstí je dovolená teprve před námi a tak si ještě na týden užiji tropické letní počasí s koupáním, opalováním a večerními procházkami. Prostě dovolenou se vším všudy.
Nejspíš jako většina Čechů, i já jsem spoléhala na nabídku zájezdů na poslední chvíli...a musím přiznat, že to nakonec byla docela fuška. I v rádiu dnes hlásili zprávu o tom, že cestovní kanceláře mají vyprodáno a nejsou k mání žádné volné zájezdy. Docela mě to překvapilo a trochu jsem si vyčítala, že jsem nechala výběr dovolené takhle na honem. Příští rok si raději vyberu v klidu mnohem dříve.
Letošní dovolená se nese v duchu mnoha poprvé a tak se přiznám, že na ní pohlížím s rozporuplnými pocity a obavami. Jedu poprvé do Bulharska, poprvé s mým mužem, poprvé jako manželka a ještě s malou Emi. Právě kvůli ní jsme zvolili právě destinaci Bulharska. A o Emi si v hloubi duše dělám také největší starosti. Co když bude plakat v letadle? Bude se jí líbit teplé slunečné počasí? Nezačnou jí zrovna růst první zoubky? Nebude nemocná? A tak už více jak týden hltám všechny rady a doporučení o cestování s malými dětmi na internetu i od zkušenějších kamarádek. Je mi jasné, že s sebou potáhnu o kufr zbytečností víc jen pro ni. Ale nechci nic ponechat náhodě a držím se hesla - štěstí přeje připraveným.
Věřím, že Emi nakonec bude nadšená stejně jako my a dovolenou si společně pořádně užijeme. Ve zdraví a radostně:-). Nashle za týden! 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi