Bepanthen opravdu funguje, jen je třeba ho používat


Jsem momentálně přesně pasující osobou na přísloví kovářova kobyla chodí bosa...jako čestná ambasadorka Bepanthenu již několik měsíců propaguji Bepanthen, všude vysvětluji jak je to ideální mast, která především působí jako prevence opruzenin, že je nutné mazat pravidelně čistý a suchý zadeček a další místa namáhaná v plence a sama se tím také řídím. Opravdu poctivě mažu po každém přebalení, pečlivě opláchnu vodou (pakliže situace dovolí), popř. otřu vlhčenými ubrousky a opravdu jsme měli krásný zadeček bez jediného zarudnutí. A tady je ten háček. Mazala jsem poctivě, ale jen oblast zadečku a další místa - o něco více v předu, jsem už tak poctivě nemazala. A tak tam, kde jsem mazala, byla kůže zdravá a bez zarudnutí a místa opomíjená naopak byla zarudlá, samý pupínek...no prostě opruzeninka jak vyšitá. Mám tedy dokonalé srovnání a můžu s jistotou potvrdit, že Bepanthen opravdu působí velmi preventivně. Sama jsem na vlastní oči viděla rozdíl, když se maže a když ne. Naštěstí se vše vyřešilo na horkém Bulharském sluníčku, byla možnost větrat a mazala jsem poctivě i mimo přebalování. Je to pro mě ponaučení a pro vás aspoň dokonalá případová studie. Bepanthen opravdu pomáhá předcházet opruzeninám, jeho šetrné složení dětskou kůži nezatěžuje zbytečnými parfemacemi a jinými chemickými látkami. Stačí ho velmi malé množství a díky němu si může naše dětátko spokojeně hrát a sedět. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi