Svatba v hlavní roli někoho jiného a já jako svatebčan

O víkendu jsme byla opět na svatbě. Tentokrát však na svatbě své velmi dobré kamarádky a tak jsem si konečně mohla taky užít svatební radovánky nikoli v hlavní roli, nýbrž jako obyčejný svatebčan. A užila jsem si to náramně. Doslova jsem protančila minimálně jedny střevíce, vypila lahev šampusu, ochutnala vše z rautového stolu a proslzela si krásný dojemný obřad hezky v klidu a v pohodičce. Ačkoli jsem byla od rána nervózní, nemohla jsem dospat a v noci jsem se budila, byla to nervozita neopodstatněná a tudíž příjemná. Nic se z mé strany nezvrtlo, hlídání Emičky zajistila  moje máma, takže jsem si nerušeně užívala celého dne i noci bez stresů a obav (byla totiž v těch nejlepších rukách). A já se aspoň jeden den mohla cítit nikoli jako matka, ale jako žena, dokonce manželka. Miluji své dítě a péče o něj mi přináší mnoho nezapomenutelných okamžiků, ale přesto je toho na mě někdy moc. A ty okamžiky, kdy mohu jít mezi lidi a zapomenout na na ham, papů, ee, beze strachu si obléknout hezké oblečení, navonět se parfémem a nechat doma odér napůl vypitého mléka, jsou pro mě doslova nabíječkou. Jak ráda druhý den obléknu pohodlné tepláky, vyčešu vlasy do jednoduchého culíku a vezmu svou Emi do náruče. Ale v noci jsem na pár okamžiků byla někdo jiný, užila jsem si to, dobila si baterky a opět se ještě víc zamilovala do svého manžela (kolikrát ještě tohle zažiji?). Celý den jsem se pak cítila jako zamilovaná puberťačka a můj pocit ženskosti nevyprchal ani s Emi v náručí. 
No a nevěsta? Ta si už jednu svatbu v pohodě letos užila (tu mou) a teď byla řada na ní aby si odbyla svůj den D. v roli nevěsty. Byla krásná a zvládla to všechno na jedničku. Měla nádhernou svatbu a já jim oběma přeji do života jen to nejlepší! 

PS: Nevěsta doporučuje Bepanthen plus, který jí na poslední chvíli zachránil její krásný obličej. Tři dny před svatbou si nechala vytrhat voskem obočí. Její citlivá pleť zareagovala červenými pupínky, suchými místy a velkým podrážděním. Bepanthen plus vše krásně zahojil, vydesinfikoval a promastil. Po dvou namazání bylo obočí krásné jako dřív. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi