Mamaweby - rady k nezaplacení

Ještě si pamatuji časy, kdy internet neexistoval. Nebo možná i existoval, ale já o něm neměla ani tušení a rozhodně nebyl součástí každé domácnosti jako dnes. Stejně tak to bylo i s mobilními telefony. Měli jsme pevnou linku a taky to šlo. A pár lidí nemělo telefon vůbec. Jak nepředstavitelné. Dnes je internet mojí součástí, denně zapínám u snídaně Facebook a dívám se na fotky svých přátel či známých, čtu si novinky i nejnovější drby. A díky internetu taky získávám celou řadu informací. Dodnes třeba nechápu jak jsem mohla odmaturovat bez internetu - dnešní maturanti si nejspíš neuvědomují jaké mají štěstí, že stačí kliknout a zpracovaná otázka je k dispozici v nejrůznějších provedeních a zpracováních. Já tenkrát sice internet už měla, ale přihlašovala jsem se na něj jen na chvilku - přes pevnou linku a zásadně večer, když to bylo cenově výhodné. Ale bylo to k ničemu, protože tam skoro nic nebylo a maturitní otázky zpracované velmi sporadicky. A tak jsem vzala zavděk těm okopírovaným štosům, které jsme si předávali z ročníku do ročníku několik let. 
Dnes si můžu na internetu najít přátele, můžu diskutovat s dalšími lidmi na libovolné téma a čerpat jejich zkušenosti. A to se v mateřství opravdu hodí! Každou chvíli si ve výchově své dcery nejsem něčím jistá, mám problém s příkrmy, teplotou, výchovou, spaním, kojením...stačí zadat dotaz na google a objeví se několik rozsáhlých diskusí na dané téma. Zatím jsem ještě nenarazila na žádný problém, který by se již v minulosti na internetu neřešil. Spíš naopak, řeší se tam i věci, které by mě nenapadlo řešit. A jak to čtu, přistihnu se, že to řeším taky. To je možná i stinná stránka. Moc se vším člověk zabývá, čte si problémy jiných a vztahuje si je na sebe. Ale stejně je to fajn. Je fajn si přečíst různé názory, zkušenosti ostatních matek a udělat si tak obrázek. Ušetří to spoustu problémů. Ale je to zabiják času. Sedím u počítače místo abych dělala něco užitečného - například vařila, uklízela, žehlila...ale když ono je to tak lákavé a co kdybych náhodou něco prošvihla, že?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi