Léto a plavky...už je to zase tady!

Konečně vysvitlo sluníčko a teploty se přehouply přes 25 stupňů...takže léto je definitivně tady! Do odjezdu k moři nám zbývá necelý měsíc a tak se nadšeně vrhám na slunce od božího rána, abych aspoň trochu připravila své tělo na žhavé mořské sluníčko. To samé platí i pro Emi...čím více tam pojede aklimatizovaná, opálená a přivyknutá letním teplotám, tím je vyšší pravděpodobnost, že si to tam všichni jak se patří užijeme. Říkám si, že když už se mi letos opět nepovedlo nic zhubnout, že se aspoň musím pěkně opálit, aby ty špeky nebyly tak viditelné...jak se říká - tmavá barva zeštíhluje. 


 Emi je ze sluníčka vyloženě nadšená, celý den si vegetí v malém dětském bazénku a já se můžu pěkně nerušeně grilovat...a jak myslíte, že to dopadlo? Pěkně jsem se už stačila připálit. Ještě štěstí, že mám v zásobě Bepanthen krém, který příjemně chladí a můžu tak aspoň už ležet na zádech a v klidu opalovat předek...ale tentokrát jsem to již nepodcenila a raději se namazala. Ono to opaluje i tak (vidím na Emi, jak chytá barvičku a to ji mažu 50 ochranným faktorem a opravdu důkladně). 

Tak teď už jen zbývá zprovoznit bazén a idylka na mateřské dovolené bude dokonalá. Jen aby to počasí vydrželo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi