Ani jedno oko nezůstane suché

Suché oko, pálení, řezání a časté mrkání...nic nepomáhá. Příčiny různé, nejčastěji málo spánku v kombinaci s vysedáváním u počítače, řízení klimatizovaného auta a neustálá nutnost být ve střehu. To všechno nám může způsobovat tzv. syndrom suchého oka. Naštěstí je tu pro nás skvělá novinka v podobě očních kapek od Bepanthenu! Bepanthen oční kapky účinně pomáhají při léčbě syndromu suchého oka, ulevují při suchých, unavených a podrážděných očích. 
Já osobně nejvíce oceňuji jeho praktické balení, které díky znovu uzavíratelným malým ampulkám mohu mít vždy po ruce. Jednu ampulku mám v kabelce, druhou v autě a další jsem hodila manželovi do tašky. A jako bonus mám jistotu, že zbytečně nevyhodím celé balení po pár kapkách užití - načnu si vždy jen to, co opravdu spotřebuji a zbytek je připraven na příště. 
Bepanthen oční kapky jsem vyzkoušela již několikrát a mohu s jistotou říct, že opravdu fungují. Při cestě na dovolenou jsme je s manželem užili oba dva v průběhu cesty několikrát. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi