Vitamínové bomby

S příchodem zimy a chřipkového období jsem se rozhodla zvýšit dávku vitamínů. K tomuto účelu jsem si pořídila dlouho vysněný odšťavňovač. Přeji si ho od dob prvních dílů Jste to, co jíte, kdy doktorka Cajthamlová tento vynález vřele doporučovala a hojně používala. A tak se navzdory všem radám, že to bude jen další kuchyňský pomocník zabírající místo na lince, odšťavňovač pořídila a vesele zahájila přípravu nejrůznějších ovocných šťáv. Zatím je to týden a řekla bych nezahálí. 

Emičce šťávy chutnají a pije jako o závod všechny moje super zdravé mixy. Ale bohužel přebytek vitamínů, zvláště pak toho kyselého Céčka nám nadělal opět neplechu v plínce. Máme krvavé opruzeniny! A tak jsem opět zahájila opruzeninový režim - jen musím říct, že proti létu se to teď v zimě trochu hůře uskutečňuje. Při každém přebalení omývám vodou (hlavně nepoužívat vlhčené ubrousky, které narušenou pokožku ještě více dráždí), snažíme se větrat a běhat bez plínky (to lze jen u babičky v paneláku a tak jsme teď u nich častým hostem) a poctivě mazat, mazat, mazat Bepnathenem Care mast. Pro jistotu jsem omezila přísun jakýchkoli dráždivých potravin, ovocnými šťávami počínaje a rajčátkem k večeři konče. Léčba opruzenin bývá často během na dlouhou trať a tak to chce především trpělivost a důslednost. Ale už je to lepší. Emi aspoň nepláčepři každém přebalování a pupínky nejsou krvavé a začínají se pomalu hojit. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi