Zdobení vánočního stromečku

Zdobení vánočního stromečku mám vždy spojené s rodinnou pohodou a vždy si při tom vzpomenu na svou babičku, se kterou jsme pravidelně, jako děti, stromeček zdobily. A tradice pokračuje, tentokrát moje maminka, v roli babičky zdobila s Emičkou. Pořídila jsem jim k tomu spoustu barevných ozdob, které sice jako skleněné vypadají, ale jinak jsou plastové a tudíž vhodné i pro malé děti. A tak nic nebránilo tomu, aby se Emi mohla zapojit a věšet na stromeček kouličky dle své libosti. Děda nám koupil krásný, pravidelný a vysoký stromeček, který během okamžiku provoněl celý dům a přinesl s sebou tu pravou vánoční atmosféru. Emička byla z blikajícího a nazdobeného stromečku nadšená. Sice si nejspíš ještě neuvědomuje přesně co jako ten Ježíšek je, jen ví, že dostane dáreček. Ale přijde mi velmi krásné, že ani nečeká nic extra, jen prostě nějaký balíček, který si bude moc rozbalit. Musím říct, že s malým dítětem v rodině dostávají Vánoce opět to kouzlo a já se nemůžu dočkat, co bude Emi říkat na ty své dárečky. 
Cukroví máme napečené, dárky koupené, okna umytá a tak už nám nezbývá nic, než se na chvíli zastavit, vydechnout a užít si to čekání na Ježíška. A já Vám moji milý čtenáři také přeji, abyste si to čekání užili, bez zbytečného stresu a shonu. Veselé Vánoce! 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi