Tvořivé vánoční odpoledne

Miluji Vánoce a vše, co k nim patří. Ráda nakupuji dárky, zdobím stromeček, peču cukroví a vůbec jsem už od listopadu taková víc na měkko a vše mě mnohem více dojímá. A jak přijede Coca-cola se svým kamionem, tak vím, že už je to tady a že se můžu začít těšit. A ještě víc se těším na to, co bude říkat Emi na rozsvícený vánoční stromeček a dárečky. A abych ji nějak v jejích necelých dvou letech na tu událost patřičně připravila, rozhodla jsem se jí to namalovat. A tak jsme dnes strávily příjemné adventní tvořivé dopoledne, kdy jsme si malovaly vánoční stromeček a pod ním dárečky, aby Emi pochopila co ji čeká. 

Takhle nějak vypadal náš vánoční stromeček a pod ním dárky pro všechny, které máme rádi. Emi zodpovědně diktovala komu ještě Ježíšek přinese dáreček. Celé odpoledne pak chodila s obrázkem v ruce a ukazovala mi komu je jaký dárek pod stromečkem.

Koupila jsem dokonce Emi i její první dětské nůžky, ale ještě jí moc nešlo stříhat...tak třeba časem se to naučí. 

Obrázky jsme posypaly barevnými třpytkami. Byly sice všude, ale Emi to moc bavilo. 

No a pak velká zábava u závěrečného úklidu...luxování třpytek. 

Poctivě vyluxovala i svoji židličku. 

A tady ještě jeden stromeček z barevného papíru, celý posypaný. Emi sama nanášela lepidlo a sypala třpytky. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi