Lidl oblek do deště

Tak už je ze mě definitivně šílená matka. V pondělí ráno, ještě za tmy si nařizuji budíka a v mlze vyrážím do Lidlu, abych tam byla první a koupila geniální obleček do deště. A nebudete tomu věřit, nebyla jsem jediná. Byl nás tam takových celý zástup. Tak jsem si nabrousila lokty, připravila drobné do košíku, aby mě nic nezdržovalo a jen co otevřeli dveře, úprkem jsem hnala k regálům s týdenní nabídkou. Řeknu vám, byl to boj. Lovila jsem ve velikostech, házela do košíku a když jsem s úlevou zjistila, že mám vše, pro co jsem vyrazila, konečně jsem se nadechla. Uf, je to v kapse! A mám z toho takovou radost, že vám to hned musím napsat:-). 
 Tak jak nám sluší? 

 Tady jenom v kalhotách, můžeme jít chytat ryby. 

Loňský model, opět z Lidlu, je u nás v denní permanenci. Tady jedna ranní z pískoviště. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi