Svatba snů v Číčovicích

Svatba, to je především spousta starostí, příprav a nákladů. Není to žádná legrace zavděčit se všem a ještě si to navíc, jak se patří užít. Já jsem svou svatbu plánovala tak nějak za pochodu s miminem u prsu a musím říct, že jsem celou řadu věcí moc neřešila a možná i trochu podcenila. No pozdě bycha honiti, už je to za mnou...Jen škoda, že jsem nebyla dřív na svatbě podobné té, na které jsem byla tento pátek. Dle mého názoru to byla svatba snů! Konala se v krásném Pensionu v Polích v Číčovicích, kde i toalety měly svůj osobitý styl. Obřad se konal v romantické nedaleké kapličce a já byla snad první, komu se spustily slzy dojetím. Někdy si říkám, že bych se mohla živit jako profesionální plačka. No a pak všechno to další kolem, co si pro nás krásná nevěsta se ženichem připravili. Začalo to perfektní organizací díky osobitým webovým stránkám. Přesně tohle potřebuji. Vše přehledně a detailně popsané a já se pak nemusím ptát a mít pocit, že jsem za blbce.
Foto od Jan Martinec, https://www.facebook.com/HonzaMartinecPhotographer?fref=ts

Pak musím zmínit krásně nazdobený stůl se zákusky, kde se daly najít všechny dobroty od luxusních cupscakes, cake pops (což jsou taková roztomilá dortová lízátka), karamelky, creme brulee, makronky a další pochutiny přímo ve sladkém stylu a samozřejmě sladěné do svatebních barev. Krájel se i svatební dort, ale kdyby nebyl, tak já bych i tak byla naprosto spokojená, i když byl výborný.


Nevěsta měla úžasnou květinovou čelenku, která jí nesmírně slušela a byla dle mého názoru trefou do černého! No a o šatech s kapsami nemluvím, protože víc praktické šaty pro uplakanou nevěstu už být nemůžou. A ještě byly krásné. 


No a poslední, co musím zmínit jako perfektní "vychytávku" byl tzv. smile box. Stan s velkou bednou, která vyfotí každého na přání a ještě si to můžete poslat na svůj mail. Perfektní vzpomínka ne jen pro ženicha s nevěstou, ale i pro nás svatebčany. Já osobně jsem se ve smile boxu vyřádila do sytosti a květinovou čelenku jsem si musela aspoň vyzkoušet:-). 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi