Celé dny doma a pořád nestíhám

Jistě to všichni znáte, nejlépe se pracuje pod tlakem. Už na vysoké jsem pravidelně doháněla resty na poslední chvíli a nejlepší výplody ze mě vypadly doslova za pět minut dvanáct. Nyní se nacházím v jakémsi vzduchoprázdnu mateřské, potažmo rodičovské dovolené. Ráno si v klidu vstanu, udělám snídani, poklidím, uvařím, vyperu a než se naději, jde se večeřet, koupat a spát. Takhle mé dny bezstarostně plynou a já si neustále stěžuji, že jsem zase nic nestihla. Mám pocit, že pořád něco dělám a že nemám chvíli klidu a že před sebou neustále valím spoustu restů, které bych měla udělat a není na ně kdy. Například vyklidit skříně, roztřídit nenošené oblečení, uložit do garáže letní boty (už to asi nejspíš nemá cenu, za chvíli je zase budu nosit), uklidit to, či ono někde uložené a zbytečně zabírající místo. Prostě nemám čas. A tak mě velmi pobavil článek na blogu Blogující maminy, kde se autorka zamýšlí, jak si užít Poslední týden na mateřské. Místo užívání si posledních chvil klidu se svým dítětem, je to týden dohánění restů. Co všechno se za ty tři roky mateřské nestihlo a nyní, při nástupu do práce, nejspíš nestihne vůbec. Aspoň je vidět, že v tom nejsem sama. Při čtení článku mi bylo jedinou útěchou, že mám před sebou ještě dva roky mateřské a že tedy můžu být v klidu. Poslední týden to nějak všechno doladím - vždyť pod tlakem se přeci pracuje nejlíp. A třeba budu mít ještě další dítě:-). 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi