Vítání občánků

Máme za sebou vítání občánků ve městě Čelákovice a navzdory parnému počasí to dopadlo skvěle. Atmosféra byla sváteční, celý průběh byl velmi dobře zorganizovaný a jak už tomu u podobných akcí bývá, ani jedno oko nezůstalo suché. 

Již několik let sleduji párkrát do roka hromadnou fotku z vítání občánků v místním zpravodaji a říkala jsem si, že to snad není ani možné, že tam tentokrát budu i já. Byla jsem nervózní jak před odjezdem na dovolenou, od brzkých ranních hodin jsem se převalovala v posteli a přemýšlela co si kdo vezmeme na sebe, jak načasovat Emičky krmení aby byla klidná a hlavně vše stihnout včas a v pohodě. A ještě k tomu s vidinou veřejné fotky, kterou uvidí snad každý v Čelákovicích. Poté, co jsem se třikrát převlékla, nakrmila Emi, která se polila čajem, převlékla ji tedy do jiných šatičků a vyžehlila tatínkovi košili, jsme konečně vyrazili. Vítání jsme pojali velmi slavnostně a tak jsme pozvali babičky a dědy s naplánovaným programem přes oběd a poté koupání v bazénu u nás na zahradě. 


Vše by bylo téměř dokonalé, jen kdybych se nezapomněla nejen navonět, ale také natřít antiperspirantem. Vedro ve spojení s úzkou sukní a velkým průramkem začalo dělat své a já cítila, že tření kůže na kůži začíná být problém. Sáhla jsem do kabely u kočárku a vylovila v tu chvíli to jediné co jsem měla po ruce - malé balení bepanthenu. Musím říct, že mě tato malá tubička opět zachránila. Nehodí se totiž jen na dětský zadeček, ale i na má oplácaná stehna, která se bohužel stále, navzdory pravidelnému bruslení, třou o sebe. Oholené podpaží se potřením také schladilo a já si v klidu bez opruzenin užila celý den. Od té doby v těchto vedrech používám bepanthen místo anitperspirantu pořád. Nemusím se bát alergické reakce při slunění a skvěle to funguje i při koupání v mokrých plavkách. A po holení doporučuji bepanthen plus, který skvěle desinfikuje a nemám díky němu červené pupínky - poprvé v životě se nemusím stydět v plavkách. 


Z vítání si odnášíme skvělý zážitek a pár fotek. Jednou se ale musím pochlubit. Je to totiž první fotka, na které jsme celá rodina pohromadě a všichni vypadáme k světu. Nikdo nemrkal, nemám tam překvapivě dvě brady a Emi zrovna kouká do objektivu. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi