Tancování pro radost

Tancování pro radost. Přesně tak se jmenuje můj nový kroužek pro děti. Musím říct, že po mnoha letech vedení dětského aerobiku je zrovna tento kroužek pro mě novou výzvou. Místo, abych se svědomitě připravovala na blížící se porod, pustila jsem se od října do tančení s dětmi. A proto, že kroužek není o aerobiku, ale o tanci, rozhodla jsem se dostát názvu a opravdu tančit. Inspirací mi jsou taneční kreace animačních programů na dovolené a tak se týden, co týden poctivě učím nové tanečky z internetu a v mé ne příliš velké kuchyni křepčím jako blázen. Je to přesně ta volnočasová aktivita, která v dnešní uspěchané době na děti nevede příliš velké nároky, jediným cílem je hýbat se. Nezáleží na tom, zda mají děti nějaké zkušenosti, zda už někdy tančily. Je to stejné jako na dovolené, kdy se děti baví na mini disko a ani si neuvědomují, že vlastně sportují. A stejně tak se cítím já. Břicho mi nepřekáží a tančení si vyloženě užívám. A největší motivací pro každotýdenní tréninky je nadšení mé malé Emi, která samozřejmě na hodinách nesmí chybět. Kdyby bylo po jejím, tak máme "tanyny tanyny" každý den. A tak se mnou poctivě nacvičuje u nás v kuchyni a pak i v tělocvičně. A já jsem zvědavá jaké ovoce přinese toto tančení na letní dovolené, troufám si říct, že na mini disko bude malá Emi příští rok za hvězdu:-).

A zde je malá pozvánka:
Pokud se chcete přijít pobavit, zatančit si, osvěžit si letní rytmy a připravit se na dovolenou na příští rok a zazářit na mini disko, ráda vás přivítám každý čtvrtek od 17.00 hod ve Spring Centrum Čelákovice. Lekce jsou určené všem dětem od pěti let (případně na domluvě). Hodiny povedu určitě do vánočních prázdnin a pak se uvidí:-).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Neštovice a mazání - co zaručeně funguje?

In line brusle s kočárkem - jde to, jen zbytečně neriskujte

Indiánská metoda v praxi